Scent Marketing

Τα αποτελέσματα είναι, ευχαριστημένοι πελάτες που θυμούνται το εμπορικό brands σας για περισσότερο.

Γιατί Άρωμα ;

Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον είναι σημαντικό να δημιουργούμε αξέχαστες εμπειρίες και συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές ώστε να κερδίσουμε τις καταναλωτικές δαπάνες και τη μακροχρόνια εμπιστοσύνη στο brand.

Η όσφρηση είναι η πιο ισχυρή και συναισθηματική όλων των αισθήσεων. Χρησιμοποιώντας άρωμα, τα brands είναι σε θέση να συνδεθούν με τους καταναλωτές σε βαθύτερο συναισθηματικό επίπεδο, με αποτέλεσμα μια πιο αξέχαστη εμπειρία.

Το άρωμα μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες, να αυξήσει τις πωλήσεις, να αυξήσει την αντίληψη της αξίας και να επεκτείνει την αναγνώριση της επωνυμίας και την ικανοποίηση του πελάτη.

Scent Marketing;Τύπος αισθητηριακού μάρκετινγκ που στοχεύει στην οσφρητική αίσθηση

Το Scent Marketing είναι κάτι περισσότερο από μια απλή διάχυση ενός ευχάριστου άρωματος σε ένα χώρο. Είναι η τέχνη της ανάληψης της ταυτότητας ενός εμπορικού σήματος, των μηνυμάτων μάρκετινγκ, του κοινού-στόχου και της δημιουργίας μιας μυρωδιάς που ενισχύει αυτές τις αξίες.

Ένα άρωμα έχει την ικανότητα να επηρεάζει τη συμπεριφορά και να ενεργοποιεί τις μνήμες σχεδόν στιγμιαία. Όταν η οσμή συνδυάζεται με άλλα σήματα μάρκετινγκ, μπορεί να ενισχύσει μια εμπειρία και να δημιουργήσει μια μακροχρόνια σύνδεση με τους καταναλωτές.

Scent Marketing

Οσφρητική

/

Μνήμη

Scent Marketing

Η αίσθηση της μυρωδιάς πιστεύεται ότι επηρεάζει το 75% των καθημερινών συναισθημάτων μας. Η στενή σχέση μεταξύ του οσφρητικού αδένα, που καταγράφει τη μυρωδιά, και του οριακού συστήματος, που διέπει τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις, είναι η δύναμη πίσω από την αίσθηση της όσφρησης.

Οι υποδοχείς στο άκρο της μύτης συνδέονται απευθείας με το τμήμα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνο για τη μνήμη και το συναίσθημα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η μυρωδιά έχει τη δυνατότητα να σας μεταφέρει σε ένα συγκεκριμένο χρόνο και τόπο, "μεταφέροντας σας" πίσω σε μια συγκεκριμένη μνήμη ή συναίσθημα.

Οι άνθρωποι είναι σε θέση να αναγνωρίσουν περίπου 10.000 διαφορετικές οσμές, και αυτό που είναι πιο αξιοσημείωτο, είμαστε σε θέση να ανακαλέσουμε μυρωδιές με ακρίβεια 65% μετά από ένα χρόνο, σε αντίθεση με μόνο το 50% των οπτικών εικόνων μετά από τρεις μήνες. (Sense Of Smell Institute).

Το 75% των συναισθημάτων που παράγουμε σε καθημερινή βάση επηρεάζονται από τη μυρωδιά. Μαζί με την όραση στην όραση, είναι η πιο σημαντική αίσθηση που έχουμε.
Martin Lindstrom, Brand Sense: Πώς να δημιουργήσουμε ισχυρά Brands μέσω της αφής, της γεύσης, της οσμής, της όρασης και του ήχου.

Τα Αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα είναι, ευχαριστημένοι πελάτες που θυμούνται το εμπορικό brands σας για περισσότερο. Η ακαδημαϊκή και βιομηχανική έρευνα αποκαλύπτει ότι η ενσωμάτωση του αρώματος έχει βαθιές επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές θυμούνται ένα εμπορικό σήμα. Ο σωστή μέθοδος αρωματισμού χώρου μπορεί να υποκινήσει τους καταναλωτές να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε χώρους λιανικής πώλησης και μπορεί να αποτελέσει αποτελεσματικό μέσο για την προσέλκυση ανθρώπων στο κατάστημά σας.

Η διάχυση του σωστού αρώματος μπορεί να ενισχύσει την ταυτότητα του brand σας, να δημιουργήσει την τέλεια ατμόσφαιρα για τους πελάτες σας, τους υπαλλήλους και τους επισκέπτες σας και να διαφοροποιήσει την επιχείρησή σας από τους ανταγωνιστές σας.

Σε ένα κατάστημα υποδημάτων το New Balance στο Πεκίνο, μια εταιρεία συμβούλων εισήγαγε Κινέζους αγοραστές στο εμπορικό σήμα των ΗΠΑ μέσω μιας αισθητηριακής εμπειρίας στο κατάστημα. Μια νοσταλγική μυρωδιά από ξύλο και δέρμα χρησιμοποιήθηκε για να μεταφέρει την κληρονομιά και τη δεξιοτεχνία του εμπορικού σήματος. Οι αγοραστές δαπάνησαν διπλάσια χρηματικά ποσά σε σύγκριση με τα αντίστοιχα μεγέθη καταστημάτων αλλού, η ατμόσφαιρα τους ώθησε να παραμείνουν. "Όσο περισσότερο παραμένει ένας πελάτης σε ένα κατάστημα, τόσο περισσότερο δαπανά" (Equal Strategy εταιρεία συμβούλων).